اخبار تکنولوژی-خبر روز دنیای تکنولوژی
محبوب‌ترین خودروهای زیر 100 میلیون تومان در ایران
خودروهای زیر 100 میلیون تومان موجود در بازار ایران به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته از خودروها به صورت انبوه تولید می‌شوند؛ از جمله پراید، پژو، تیبا و سایر محصولات سایپا و ایران خودرو که متاسفانه از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. از سوی دیگر خودروهایی هم هستند که از نظر فراوانی در جاده‌ها نسبت به دسته‌ی اول کمتر هستند اما از کیفیت بالاتری بهره می‌برند.
 
وب‌سایت گجت نیوز - مصطفی معصوم پور: خودروهای زیر 100 میلیون تومان موجود در بازار ایران به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته از خودروها به صورت انبوه تولید می‌شوند؛ از جمله پراید، پژو، تیبا و سایر محصولات سایپا و ایران خودرو که متاسفانه از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. از سوی دیگر خودروهایی هم هستند که از نظر فراوانی در جاده‌ها نسبت به دسته‌ی اول کمتر هستند اما از کیفیت بالاتری بهره می‌برند و می‌توانند رضایت مالکان خود را فراهم کنند. در این مطلب قصد داریم محبوب‌ترین خودروهای زیر 100 میلیون تومان در بین مردم ایران را بررسی کنیم.

خودروهای دسته‌ی اول یعنی خودروهایی مانند پراید و پژو به رغم فروش بالا، از محبوبیت بالایی نزد مشتریان برخوردار نیستند و بیشتر افراد نه به دلیل کیفیت بلکه به خاطر قیمت پایین‌تر، دسترسی آسان‌تر به لوازم یدکی و فروش راحت‌تر نسخه‌ی کارکرده آن‌ها را خریداری می‌کنند. اما خودروهایی هم هستند که قیمت بیشترشان بالای 40 میلیون تومان است ولی کیفیت ساخت بهتری دارند و می‌توانند رضایت مشتریان را فراهم کنند. در ادامه 9 مورد از محبوب‌ترین خودروهای زیر 100 میلیون تومان را به صورت اجمالی بررسی خواهیم کرد.

1. رنو ساندرو

رنو ساندرو در سال 2007 میلادی وارد بازار جهانی شد و نسل اول آن به ایران آمد. ساندرو از طراحی ظاهری چندان جالبی برخوردار نبود اما بازار کشورمان تشنه‌ی یک خودروی باکیفیت از یک برند معتبر اروپایی بود. این خودروی اصالتا فرانسوی از پیشرانه‌ی مناسب، ترمزهای قوی، صندلی‌های راحت و پایداری نسبتا خوب بهره می‌برد و به نوعی بهترین خودرو در میان خودروهای هم‌رده است. رنو ساندرو در کشور ما در دو مدل هاچ بک ساده و هاچ بک کراس عرضه می‌شود.
 
نسخه‌ی هاچ بک کراس (Stepway)، ارتفاع بیشتر و بدنه‌ای اسپرت‌تر دارد که ظاهر جذاب‌تری را به آن بخشیده است. رنو ساندرو از یک پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 148 نیوتن متر استفاده می‌کند و با قیمت حدودی 43 تا 50 میلیون (با توجه به دنده دستی یا اتوماتیک بودن خودرو) در بازار ایران به فروش می‌رسد.

محبوب‌ترین خودروهای زیر 100 میلیون تومان در ایران را بشناسید
 
محبوب‌ترین خودروهای زیر 100 میلیون تومان در ایران را بشناسید 
 
محبوب‌ترین خودروهای زیر 100 میلیون تومان در ایران را بشناسید 
 

 
 
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پرچمداران اندروید در سال 2017 چگونه هستند؟

 

بی شک ۲۰۱۷ جالب ترین نقطه در تاریخ موبایل های هوشمند است. نه صرفاً به دلیل افزایش سرعت پردازشی و قدرت سخت افزاری، بلکه از نظر طراحی.
 
وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: دنیای موبایل های اندرویدی در ۲۰۱۶ شاهد یک انقلاب نبود و بیشتر آنچه در این سال رونمایی شد را می توان بهبودهایی دانست در مقابل نسخه های قبلی خودشان.
 
پرچمداران اندروید در سال 2017 چگونه هستند؟ 


تعداد بازدید از این مطلب: 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود